niedziela, 6 listopada 2011

Pappierowy Kosz

Dzisiaj dokończyłam wieczko do kosza na śmieci.
W zamiarze miał być kosz na bieliznę, ale tak krzywo mi poszło że stwierdziłam że skończy jako śmietnik ^_-.
Wiec o to mój krzywulec:
 
hyhy Wyszło jak wyszło, mam nadzieje że następne będą lepsze.

A jak już jestem przy papierowych koszach to pierwszy mój wyrób wyglądał tak :
Ten jest o wiele mniejszy, dlatego lepiej wygląda.

Mam plan w końcu zrobić kosz na bieliznę. Plus ostatnio wpadłam na pewien pomysł zrobienia obrazu. Znajdę czasu troszkę to postaram się plan wcielić w życie.

Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Jak obiecałaś tak zrobiłaś - dzięki za info:) Kosz rzeczywiście troszkę się przekrzywił, ale i tak wygląda dobrze. Może jeszcze przemyślisz zmianę przeznaczenia...tyle pracy włożyłaś, że aż szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz co nawet mi się podoba jego rola ^_^
    Dobrze wkomponował się w białą łazienkę.
    A kosz na bieliznę nie ucieknie bo moja zachciewajka jest przeogromna na niego. ^_^ Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. podziwiam, wiele razy juz rozmyslalam aby zabrac sie za wytworzenie podobnego cuda, ale mi brak cierpliwosci a to jednak jest dosc czasochlonne, podziwiam i bardzoo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę że spokojnie możesz próbować!
    To nie jest aż takie trudne ^_^ i wbrew pozorom długo się kosz nie robi :P
    Polecam gorąco spróbować!

    OdpowiedzUsuń