środa, 5 września 2012

Drucikowo

Bardzo spodobały mi się pierścionki złote z drucika. Zapewne niejedna z was już je widziała.
Ja zrobiłam wersje akurat tą którą miałam pod ręką, czyli zwykły drucik.
Dość nie poradnie i nieestetycznie mi to wyszło, wszędzie drucik jest porysowany, no ale ja to będę nosić więc kompletnie mi to nie przeszkadza.
A tak to wygląda:




Zrobiłam sobie jeszcze kokardkę biała na ucho:

Pierścionek wściubziu, który pomalowałam lakierem do paznokci:


Oraz nausznicę:





Jako że to moje pierwsze takie prace, wybaczcie mi moją niedokładność prac.
:P
Myślę że następne wyjdą lepsze ^_^

Pozdrawiam Gorąco!

2 komentarze:

  1. pierścionek love jest świetny :) zawsze jak ktoś coś zrobi to widzi w tym niedoskonałości. moim zdaniem wszystko wyszło świetnie i fajnie się prezentuje na palcach. nausznica <3.tylko ten pomalowany lakierem trochę do mnie nie przemawia
    :)
    Pozdrawiam, k.

    OdpowiedzUsuń
  2. No do mnie też:P Został odłożony i pewno niestety zostanie zutylizowany.

    OdpowiedzUsuń