piątek, 23 grudnia 2011

HandMade i Coraz bliżej Święta

Jak obiecałam tak zrobiłam.
Zdjęcia ciasteczek które wylądują na choince ^_^.




Oto Ciasteczka Maślane.

A to niespodzianka o której teraz nie powiem bo się wyda i nie będzie niespodzianki.
Pogląd na całość.


Oto poduszki wykonane dzięki wspaniałemu flamastrowi do tkanin, który o dziwo szybko kończy żywotność  T_T. Co widać na zdjęciach. Ta najbardziej po prawej jest pierwszym wyrobem, na końcu widać że intensywność już nie jest aż taka zachwycająca (poduszka po lewej). Niestety flamastry są drogie _-_ 49zł. Przy czym dostaje komplet kolorów, czerwony, zielony, żółty i czarny. Z czego tylko czarny był mi potrzebny.
Jeżeli ktoś ma ochotę za 8 zł szt.mogę odsprzedać zielony, żółty flamaster do tkanin. Czerwonego nie oddam :P
A tak wyglądają podusie osobno.



Oczywiście jedną poszewkę spisałam już na straty po moich eksperymentach T_T.
Nie pokażę jej bo naprawdę nie ma czym się chwalić.
Niestety Rozpuszczalnik Nitro jakoś nie chciał w ogóle odbić grafiki na poduszki, nie mam bladego pojęcia dlaczego. Jak ktoś ma jakieś pomysły to śmiało.

Jako że jutro już Święta. To życzę Wszystkim Wesołych Radosnych i Udanych Świąt :*

3 komentarze:

  1. spróbuj robić napisy rozpuszczalnikiem nitro- tanie i wygodne, przygotowujesz wydruk laserowy 9 jak napis to w lustrzanym odbiciu) kładziesz drukiem do materiału i zamoczona szmatka nitro moczysz kartkę, druk przechodzi na materiał. Można prac, nie schodzi, polecam, piecyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta tkanina nie przyjęła napisu z drukarki laserowej, dokładnie próbowałam Nitrem odbić. Dlatego opcja poszła na flamastry, próbowałam też farby pewne ale efekt był niezadowalający.

    OdpowiedzUsuń