piątek, 9 grudnia 2011

Wyczekiwanie na Czas

No niestety coś z moim czasem ostatnie kiepskawo.
Przez to pustka i cisza na blogu.
Niedługo święta i zaczynam wymyślać co by tu zmajstrować na prezenty. W sumie muszę ich zrobić 10 plus ewentualnie 5 dla dzieci. Brak funduszy w kieszeni wymusza na mnie inwencje twórczą ^_-. Może z jednej strony to i lepiej. Na razie kupę pomysłów w głowie i brak zdecydowania.
W sylwestra szykuje mi się impreza przebierana więc dodatkowo mam myśli zawalone typu "za co się przebrać" lub "co na siebie włożę" poza tym dochodzi jeszcze problem że kostium trzeba będzie wymyślić dla mojego lubego.
Dodatkowo staram się uczyć na prawko jazdy.
Dobrze że pracę kończę 14 za tydzień, to znajdę w koncu czas na to wszystko. Ale z drugiej strony znowu dopadnie mnie szął szukania pracy ^_^.
Ale jak to się mówi. Wena zawsze przychodzi gdy kłody pod nogi życie rzuca.

Alę żyję i na pewno nie odejdę tak szybko z moimi wytworami.
Pozdrawiam was gorąco!

P.S. Właśnie śnieżek pada za oknem ^_^ Pierwszy raz w życiu cieszę się na widok śniegu. Chyba zwariowałam ;p

Idzie zima!


P.S.2 Czy tylko Ja mam problem z listą odwiedzanych blogów? Co sobie zapisze to nagle znikają :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz