wtorek, 10 stycznia 2012

W Końcu Czas!

Oto zawieszka

Serce jej zostało wykonane z modeliny Fimo. Piwonia, róża i tulipan.


Od jakiegoś czasu bardzo chciałam spróbować zrobić piwonie.I oto moje pierwsze podejście. Jestem z niej bardzo zadowolona jak i efektu końcowego. Średnica koła to 3cm.

Wczoraj wieczorem dostałam weny na broszki z materiału skóropodobnego. I tak powstały 3 śliczności. 




Przy kwiatku się straszliwie pokłułam. Ale co tam. Warto było. Będę go czasem wpinać we włosy ^_^.

A na koniec zdjęcie kiepskie. Metamorfoza skrzynki na narzędzia.

 Po

Przed
 Przez brak światła nie jestem w stanie lepszego zdjęcia zrobić :/ Ale jak wyjdzie słoneczko to coś wykombinuję.
Pudełko na razie nie określonej funkcji. Wciąż się nad tym zastanawiam. Pudło zostało pobielone i naniesiony został napis. Miało wyglądać staro i chyba tak wygląda ^_-. Jak nie to trudno.


Jak widać znowu zaczynam tworzyć. W końcu mam czas, co niezmiernie mnie cieszy.

Pozdrawiam Gorąco!

4 komentarze:

  1. Cudowny ten naszyjnik i jak zwykle bardzo realistycznie wykonane miniaturki (kwiaty). Nie wiem jak Ty to robisz, trzeba mieć naprawdę oko, żeby tak dokładnie umieć coś odwzorować. Skóropodobne twory też fajne, aczkolwiek zawieszka przebija wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna ta zawieszka! Taka w romantycznym stylu. Piwonia naprawdę wygląda jak piwonia, róża jak róża, a tulipan jak tulipan :). Zadowolenie jak najbardziej uzasadnione:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi miło że zamierzenie uzyskania jak największej realistyczności mi się udała ^_^. Fajnie że się podoba ^_-

    OdpowiedzUsuń