czwartek, 9 lutego 2012

Na Romantycznie

Bardzo lubię wykorzystywać kwiaty w moich projektach.

Od jakiegoś czasu byłam zauroczona kwiatkami i serduchami wypchanymi. W końcu nie wytrzymałam i sobie takie sprezentowałam.

Oto moje nowe cudeńka. Tkaninę znalazłam w ciuchlandzie, a raczej była nią sukienka. Szyte ręcznie i wypchane watą. Nie mam bladego pojęcia po co mi one ^_^. Ale są i dumnie prezentują się na razie, na dużym talerzu z bambusa.






A na koniec zdjęcie totalnie kiepskiej jakości. Duszek z modeliny. Zawieszka
Oczywiście świeci w ciemnościach ^_^.

I na razie tyle z nowości.

Pozdrawiam Gorąco ^_^!

5 komentarzy:

  1. Świetne są- taka niby pierdółka, ale jak można oko nacieszyć ;) Ja to bym chciała takie, ale w wersji maxi, do wersalki na przykład.

    OdpowiedzUsuń
  2. no ja też właśnie taką ogromniastą chce ^_^
    Ale na razie nie mogę znaleźć odpowiedniego materiału :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten motyw kwiatowy na materiale, a same kwiatuszki bardzo udane:). Najczęściej widziałam je użyte jako broszki lub dodatki np. do toreb, a także właśnie w maxi wersji jako poduszki... pewnie znalazłyby się jeszcze inne rozwiązania. Idzie wiosna (tak sobie mówię;), więc jako ozdoby w domu wszelkie kwiatki będą bardzo dobrze wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uzywasz zwyklej waty kosmetycznej?

    http://diyblog2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. TAK ^_^
    Ale zauważyłam że wychodzi troszkę jej :/
    Może warto by to zmoczyć. Ale jeszcze nie próbowałam.
    Na pierwszy raz jest idealna!

    OdpowiedzUsuń